Direktlänk till inlägg 22 mars 2009

Film och

Av Sara Vikberg - 22 mars 2009 21:52

Just nu sitter jag i soffan med laptopen i knä och försöker ser på beck=)

 var ner till R förut och skulle kolla på en byrå, och det fick vi =) inte nog med det, fick jag JÄTTE snygga tröjor av henne:) Så jävla tacksam *ursäkta ordspråket* =) 


Nu ska jag lägga mig, är trött och en ny dag väntar i morgon.



FÖRSTÅ att jag börja få detta att gå runt nu, jag börjar få tillbaka livet. 

 
 
SuzieQ

SuzieQ

22 mars 2009 23:42

Men vad skönt för dig att allt börjar gå åt rätt håll!!Håller tummarna att du ska bli kanonbra snart. Men med din positiva inställning så kommer det gå kanonbra. Kram kram

http://lucisen.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Vikberg - 8 september 2009 22:48

idag fick vi se att blogg.se hade gjort om sig. Är SÅ Suger på att gå över hit igen. Blogg.se krånglar en del!   Jag får se hur jag gör :) ...

Av Sara Vikberg - 24 juli 2009 19:05

Jag saknar denna blogg något! :)  

Av Sara Vikberg - 21 april 2009 15:19

http://ourson.blogg.se/  

Av Sara Vikberg - 20 april 2009 21:53

Nu har jag skaffat en ny blogg.. Kommer inom snar farmtid börja skriva i den..     Länk:    http://Ourson.blogg.se     Välkommen in!! ...

Av Sara Vikberg - 20 april 2009 12:55

Måndag börjar med att jag insåg ganska snabbt att jag fick sovmorgon=) Zandra ringde vid halv tio och frågade om hon kunde komma förbi, SJÄLVKLART! gud vilken underbart fin magen hon har=) Tog självklart bild på den=) Därinne ligger världens sötnos t...

Ovido - Quiz & Flashcards