Direktlänk till inlägg 5 mars 2009

Torsdag

Av Sara Vikberg - 5 mars 2009 20:37

Idag har det varit fart och fläckt. Fick en sov morgon av älslingen då han tog Seb. Sov till halv tio. =) Sen var det dags för mig att åka till tandläkaren och fixa med det sista inför operationen. Dem satte "krokar" i tandställningen som dem sedan ska bända i hop käkarna med för att kunna fixera käkarna där dem vill ha dem. =) Nu är det 12 dagar kvar, 11 kan man säga då denna dag har gått. Jag börjar bli riktigt nervös. Inte nu på tisdag men nästa så ska jag in på avdelningen kl 07:30. Dem ska förbereda inför operationen.


Sen kom jag hem och då i samma veva kom sötnosen thea och hälsade på. Första var hon blyg för mig då jag klippte lugg i går och hon var nyvaken. Men efter några minuter kände hon igen mig och allt var som det skulle.

 

Här är sötnosen!



 











Efter att dem åkt ringde jag till madde, som jag inte träffat på evigheter och bad henne att komma förbi. Den gjorde hon. Hon var genast en favorit för Seb, han skrattade och pratade så mycket med henne att jag knappt kunde hålla upp hakan :)


Sen vart den ett bad för Seb, han tycker det är så kul=)

Han plaskar och plaskar..=) SÖTNOSEN! =D


Lillälsklingen i badet 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Vikberg - 8 september 2009 22:48

idag fick vi se att blogg.se hade gjort om sig. Är SÅ Suger på att gå över hit igen. Blogg.se krånglar en del!   Jag får se hur jag gör :) ...

Av Sara Vikberg - 24 juli 2009 19:05

Jag saknar denna blogg något! :)  

Av Sara Vikberg - 21 april 2009 15:19

http://ourson.blogg.se/  

Av Sara Vikberg - 20 april 2009 21:53

Nu har jag skaffat en ny blogg.. Kommer inom snar farmtid börja skriva i den..     Länk:    http://Ourson.blogg.se     Välkommen in!! ...

Av Sara Vikberg - 20 april 2009 12:55

Måndag börjar med att jag insåg ganska snabbt att jag fick sovmorgon=) Zandra ringde vid halv tio och frågade om hon kunde komma förbi, SJÄLVKLART! gud vilken underbart fin magen hon har=) Tog självklart bild på den=) Därinne ligger världens sötnos t...

Ovido - Quiz & Flashcards