Direktlänk till inlägg 21 mars 2009

Lite bättre idag

Av Sara Vikberg - 21 mars 2009 13:04

tack för kommentarena:) Mia, jag hoppas verkligen det :) haha.


Idag vaknade jag och märkte att svullnaden som jag hade under hakan i går har nästa försvunnit, men jag är som sagt fortfarande svullen. Jag är mycket piggare nu men vill helst av allt att svullnaden försvinner över en natt, men det kommer inte hända. Om 1 ½ vecka ska dem plocka bort stygnen i munnen. :/ Att det läker så fort..?! 


Jag kommer inte lägga in bilder varje dag utan varje vecka istället. Så på tisdag har det gått 1 vecka sedan operationen. 


Seb sitter just nu gåstolen och vill nog inte sitta där nå mer, så stefan fick hämta han. 


Och en sak till jag har märkt är att jag pratar mycket bättre. =)

Känseln i underläppen är fortfarande borta, lite obehagligt. 


Nu ska jag ta och friskna på mig lite och sedan bli en normal människa igen. Men det kommer ta några veckor.. det får vi leva med=)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Vikberg - 8 september 2009 22:48

idag fick vi se att blogg.se hade gjort om sig. Är SÅ Suger på att gå över hit igen. Blogg.se krånglar en del!   Jag får se hur jag gör :) ...

Av Sara Vikberg - 24 juli 2009 19:05

Jag saknar denna blogg något! :)  

Av Sara Vikberg - 21 april 2009 15:19

http://ourson.blogg.se/  

Av Sara Vikberg - 20 april 2009 21:53

Nu har jag skaffat en ny blogg.. Kommer inom snar farmtid börja skriva i den..     Länk:    http://Ourson.blogg.se     Välkommen in!! ...

Av Sara Vikberg - 20 april 2009 12:55

Måndag börjar med att jag insåg ganska snabbt att jag fick sovmorgon=) Zandra ringde vid halv tio och frågade om hon kunde komma förbi, SJÄLVKLART! gud vilken underbart fin magen hon har=) Tog självklart bild på den=) Därinne ligger världens sötnos t...

Ovido - Quiz & Flashcards