Direktlänk till inlägg 23 mars 2009

='(

Av Sara Vikberg - 23 mars 2009 22:25

 Vissa frågor får man aldrig något svar på för att det finns inte men jag kan tänka mig att Gud inte ville missta sin finaste ängel och det var därför inte Dennis fick vara bland oss idag<3<3

 
 
tess

tess

24 mars 2009 11:33

usch gumman, :( sitter med tårarna iögonen för jag vet att ni verkligen mår piss, och att han inte får vara bland oss, jag saknar han, och er så mycket, usch, vill bara släppa mina tårar, jag tänker på er, och kommer alltid finnas här för er, för ni är dom underbaraste som finns, USCH!!! =( den enda önskan jag har haft, är att dom ska väcka alla från denna mardröm och att han finns bland oss, och allt va bara en jävla dröm, jag älskar er,

http://tessiegidlund.bloggagratis.se

 
Susanne

Susanne

24 mars 2009 22:04

Hej vännen. Jag finner inge ord över hur det måste kännas... jag får en sån känsla när du skriver om sin son.. en känsla jag inte kan sätta fingret på, men den är så tung och jobbbig.. Just för att jag inte förstår hur livet kan vara så orättvist.. jag förstår inte.. vet inte om någon kan förstå en sådan sak.. Men som du skriver så ville nog gud ha sin ängel hos sig. Han vaktar sina familj och finns alltid med er via Seb som är hans bror. OCH självklart genom er med, då ni är hälften var av honom.Ta vara på varenda ögonblick i livet ni har me varann, de tror jag Dennis hade velat att ni gjorde. Många kramar från mig med fam. Önskar man kunde ge den direkt till dig/er, men det är ju lite svårt :(

http://theodorochliten.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Vikberg - 8 september 2009 22:48

idag fick vi se att blogg.se hade gjort om sig. Är SÅ Suger på att gå över hit igen. Blogg.se krånglar en del!   Jag får se hur jag gör :) ...

Av Sara Vikberg - 24 juli 2009 19:05

Jag saknar denna blogg något! :)  

Av Sara Vikberg - 21 april 2009 15:19

http://ourson.blogg.se/  

Av Sara Vikberg - 20 april 2009 21:53

Nu har jag skaffat en ny blogg.. Kommer inom snar farmtid börja skriva i den..     Länk:    http://Ourson.blogg.se     Välkommen in!! ...

Av Sara Vikberg - 20 april 2009 12:55

Måndag börjar med att jag insåg ganska snabbt att jag fick sovmorgon=) Zandra ringde vid halv tio och frågade om hon kunde komma förbi, SJÄLVKLART! gud vilken underbart fin magen hon har=) Tog självklart bild på den=) Därinne ligger världens sötnos t...

Ovido - Quiz & Flashcards