Direktlänk till inlägg 6 april 2009

Här kommer allt och inget...

Av Sara Vikberg - 6 april 2009 23:34

En sak jag är mest idag är besviken.. :/


 Förstår INGET! men det är inte första gången det händer, så jag ska väl

inte förvånas, men jag är en sån människa som glömmer och förlåter. Fel av mig kanske. men jag får nog sluta med det, det funkar inte. Snart har jag fått nog. Tyvärr.


 Om 3 veckor får jag börja äta mat igen och gissa om jag ska äta? ALLT!

Men jag vet väl inte ens hur man gör för att tugga längre, får börja om på nytt.

Jag får rådgöra med Seb:)




Seb somnade 20, han var så trött efter en fart fylld dag. Satte nyss och tänkte att vi kanske ska hitta på nått skoj och lämna bort Seb en natt, men jag vill INTE.

 Samtidigt vill jag hitta på nått skoj utan honom. Tycker det låter så själviskt och ego så det finns inte. Att ens lämna honom hemma när jag ska på återbesök känns hemskt.  När jag ska till tandregleringen får jag ta med honom xD

Nä jag måste sluta vara så hönsig.



Sitter och glor på nån film på canal +, "heartbreak kid",Verkar vara bra, men orkar inte angagera mig i den nu.

Stefan har genomgått en undersökning av hans lymfkötlar, vissa är förstorade. Han har tagit blodprover. Vi väntar på svar.



 
Jag ÄLSKAR min underbara prinsar, Stefan,Dennis och Seb (`v´)  
 
Ingen bild

Carola

7 april 2009 00:02

Vet du, man FÅR vara hönsig när det gäller sina små!!! Vi har inte lämnat bort Sheena en enda gång än... & Sydney lämnade vi bara korta stunder hos mormor & morfar/farmor & farfar, eller hemma här om de tidigare nämnda var här. Första gången Sydney sov borta var i juli ifjol... utan oss asså. Hon var över två år då... Man kan ju ha barnvakt hemma hos sej & passa på att gå på bio eller nåt, & sen komma hem & pussa på sin sötnos & sova nära, då har man ju ändå gjort nånting ihop som vuxna människor åsså, vilket brukar kunna behövas. Vi mammor har ju en tendens att glömma gubben våran när vi fått barn...
Hoppas det inte är något allvarligt med Stefan!!!
*kram*

 
dess

dess

7 april 2009 01:03

Håller med föregående. man får vara hönsig det är jag än idag med thea. inte många som fått ha henne själv och hon bar bara sovit borta 1 natt o lär inte bli fler på ett bra tag. kändes inte helt bra=/

http://dessthea.blogg.se

 
gina

gina

7 april 2009 11:07

hejsan där...
jag var likadan med mina när detg ällde ååå lämna bort, men jag lovar att det blir bättre sedan.
Du & Stefan måste ha tid för e själva också!
Ni är värd lite tid för varandra!
Ddu måste släppa ögonen ifrån din guldklimp och se på din andra hälft och göra nått med honom gå ut en kväll och ät bara eller så, bara ni är tillsammans
Får man fråga varför du är lessen och besviken, vad har hänt?

Hoppas det löser sig för er och för Stefan håller tummarna för er..=)

http://giina.blogg.se

 
Ingen bild

ANNELIE

7 april 2009 16:13

HOPPAS ATT ALLT Ä BRA MED ER... VET HUR DET KÄNNS ATT LÄMNA BORT DOM SMÅ Å GÖRA NÅT SJÄLV.. MEN KAN BARA RÅDA DIG ATT IBLAND MÅSTE MAN... NI KAN VÄL HA BARNVAKT HEMMA Å SEN BARA GÅ PÅ PIZZAN BREDVID Å SITTA I LUGN Å RO EN STUND.. DET KAN LADDA OM MÅNGA BATTERIER I EN Å DÅ Ä NI INTE SÅ LÅNGT IFRÅN HELLER//// KRAM PÅ ER

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Vikberg - 8 september 2009 22:48

idag fick vi se att blogg.se hade gjort om sig. Är SÅ Suger på att gå över hit igen. Blogg.se krånglar en del!   Jag får se hur jag gör :) ...

Av Sara Vikberg - 24 juli 2009 19:05

Jag saknar denna blogg något! :)  

Av Sara Vikberg - 21 april 2009 15:19

http://ourson.blogg.se/  

Av Sara Vikberg - 20 april 2009 21:53

Nu har jag skaffat en ny blogg.. Kommer inom snar farmtid börja skriva i den..     Länk:    http://Ourson.blogg.se     Välkommen in!! ...

Av Sara Vikberg - 20 april 2009 12:55

Måndag börjar med att jag insåg ganska snabbt att jag fick sovmorgon=) Zandra ringde vid halv tio och frågade om hon kunde komma förbi, SJÄLVKLART! gud vilken underbart fin magen hon har=) Tog självklart bild på den=) Därinne ligger världens sötnos t...

Ovido - Quiz & Flashcards